Friday, September 18, 2015

Penglipulara....

Yem a.k.a Yempang...hahah..klako kan...xder nma lain ker....sian dia..mentang2 la KKU...trus lekat gelarannyer...Dgn keadaan fizikal nyer yg cacat(kaki kiri dia bengkok..mungkin kna pukul??)..mater plak asik berair,,ku rawat dia dgn pnuh kasih sayang..X sangka..dh jd penawar duka aku..x npk dia sehari ..x tenteram jiwa..Aksi gedik dia bleh buat aku tersengih sensurang..yg x bleh blah..cukop suka lepak ats katil.pastu wat aksi cam baby..terkedang sbil tido terngnga....aduhai...Yem..oo Yem...



Mula asalnyer c kucing buangan ajer..duk kat tepi tga menagih ihsan kut2 ader lebihan  mknan ...tp dh mmg aku jnis cepat belas...x kesah la..ko comot ker..cacat ker...meh..meh...jput naik ke rumah umi yer...Kebetulan c Ray masih ader lg waktu tu...kira bleh wat kawan ler...Tp....eh..eh...dia plak jd tuan beso...pantang bertemu...kemain lg..x padan ngan tempang...sanggup kejo   spai Ray mencicit lari keluar...ish...ish...geram lak aku..

Rupanya Allah hantar dia dtg supaya aku x trasa sgt kehilangan Ray...(tp Ray ttp no 1 dlm ati..).Aksi manjer seakan sama...Naik tangga jer  trus rebah kan diri..minta didukung..huhu..Bab mkn pon sma...nasi..ermm..x suka...nk biskut dia ajer...parahhh...

En suami sbenarnyer x berapa berkenan....ye lah..pantang orgtu berjalan..asik meleseh ajer kat kaki..adess...spai nk terjatuh dibuatnyer..hahah...angin ler dia..tp..bab mknan...fuhh..1st klas...kekadg isi perut ikan tu digoreng dan digaul ngan nasik..suh Yem mkn...huh..c Yem plak juai mahal...rejeki kocen lain lar gamaknyer...

APTB...


No comments:

Post a Comment